Klijent: Danone

Alpro - Influence kampanja

Zadatak je bio kreirati influence kampanju koja će na HR tržištu približiti Alpro kupcima koji dosad nisu pomišljali na alternativu mliječnim proizvodima,  bilo iz zdravstvenih i/ili etičkih razloga što su najčešći razlozi za prelazak na alternativnu (biljnu) prehranu.

U skladu s postavljenim budgetom i engagementom kao KPI-em, pripremili smo prvo generičku, a zatim i dubinsku analizu domaćeg tržišta i influencera, te na temelju toga kreirali strategiju suradnje s micro-influencerima (koji iako postižu manji doseg (reach), postižu veći engagement rate od hrvatskih celebrity influencera). Zatim smo postavili komunikacijske smjernice, kreirali giveaway box za influencere (koji je ujedno bio alat za realizaciju objava), producirali sve potrebne materijale i promo poklone te logistički vodili cijeli projekt do završetka.

Suradnja je polučila odlične rezultate po pitanju engagementa, ali i samog dosega. Alpro brand je svoje vrijednosti uspio prezentirati potencijalnim novim kupcima i podigao brand awareness, što je bio ultimativni cilj kampanje.

Kontakt

Brandmama d.o.o., Gajeva 17, Zagreb, Hrvatska

OIB 51230676954

T. +385 1 6266 897

M. +385 98 1646 637

info@brandmama.hr