Klijent: EssilorLuxottica
Ray Ban pop-up event povodom Svjetskog dana vida
Europski trg, Zagreb, 9.10.2025.
Na Svjetski dan vida, u srcu Zagreba, Brandmama je imala čast producirati i organizirati Ray Ban pop-up event za lidera u svijetu optike – EssilorLuxottica.
Centralni element eventa bio je custom-made izložbeni kontejner, osmišljen i realiziran od strane našeg produkcijskog tima, koji je privukao poglede prolaznika i stvorio savršeno mjesto za iskustvo koje spaja dizajn, funkcionalnost i brigu o zdravlju vida.
U sklopu aktivacije, posjetitelji su mogli zaigrati Ray-Ban Loto – jednostavnu, ali uzbudljivu igru sreće. Oni najsretniji, koji su izvukli crvenu kuglicu, osvojili su vaučer za Transition dioptrijske leće, koji mogu iskoristiti u prodavaonicama uz kupnju Ray-Ban okvira.
Dvije ljubazne i profesionalne hostese bile su na raspolaganju posjetiteljima tijekom cijelog dana, pružajući informacije, podršku i osmijeh koji ostavlja dojam – baš kao i Ray-Ban.
Ova aktivacija bila je više od promocije – bila je podsjetnik na važnost vida i prilika za kontrolu vida.
A mi? Pružili smo još jedan dokaz da iskustveni marketing može spojiti funkcionalnost, emociju i estetiku.
Pogledajte kako je to izgledalo!





