Sve ili ništa “Happy dance”

Zadatak je bio osmisliti cjelovitu kampanju koja će glasno najaviti dolazak potpuno nove lutrijske igre Sve ili ništa, koja ima dva jackpota – jedan za onoga tko pogodi cijelu kombinaciju, a drugi za onoga tko ne pogodi niti jedan broj. Kako je ciljna skupina urbana mlađa populacija, bilo je potrebno stvoriti kvalitetan „buzz“ i među postojećim igračima Lutrije, ali i među potencijalnim.

Jednostavno smo prikazali arhetip „pobjednika“ i „gubitnika“ u trenutku osvajanja dobitka u zajedničkom happy danceu. Happy dance je univerzalni način reakcije gotovo svih ljudi na svijetu koji od sreće i bez imalo srama plešu na poprilično smiješne načine. Osim toga ples je platforma koja povezuje sve generacije i motivira na pozitivan odnos prema životu, pa je time koreografija koju smo razvili postala prilika za dance-challenge na društvenim mrežama.

Hrvatska Lutrija | kampanja “Sve ili ništa” | TV spot 30″ | 2022
Hrvatska Lutrija | kampanja “Sve ili ništa” | CTA spot no. 1 | 2022
Hrvatska Lutrija | kampanja “Sve ili ništa” | CTA spot no. 2 | 2022

Kontakt

Brandmama d.o.o., Gajeva 17, Zagreb, Hrvatska

OIB 51230676954

T. +385 1 6266 897

M. +385 98 1646 637

info@brandmama.hr