Klijent: Hrvatska Lutrija
Eurojackpot “Snap” - Image kampanja
Zadatak je bio osmisliti kampanju koja će jasno komunicirati promjene u najvećoj lutrijskoj igri Eurojackpotu. Eurojackpot je uveo 2 glavna benefita, izvlačenje je iz tjednog postalo dvaput tjedno, a visina glavnog dobitka je bitno porasla.
Ideja je bila približiti EJP mlađoj ciljnoj skupini, stoga smo stvorili kampanju koja će upravo njima zapeti za oko, odnosno „za prste“. Iskoristili smo poznati zvukovni i vizualni moment „čarolije“ – pucketanje prstiju (SNAP) koji prikazuje promjenu uz dobiveni Eurojackpot. Svako pucketanje prstiju seli naše protagoniste na neko novo, ekskluzivno i vrlo skupo mjesto na svijetu uz nevjerojatne doživljaje. Potrebno je samo igrati EJ, zamisliti i pucnuti prstima.
Kampanja je imala teaser fazu samo sa SNAP-anjem prstiju, a u drugoj fazi otkrila se priča jednog dobitnika I jedne dobitnice EJP. Kampanja je razvijena kroz sve medije, online, društvene mreže I OOH.





